返回列表 發帖
本帖最後由 B仔 於 2009-5-16 23:49 編輯

今日我過咗好PRODUCTIVE的一日! 不但完成師傅的功課,我還織好送比我愛人的媽媽嘅披肩!!!今日好好好好好好好好有滿足感,開心到彈起!!!
呢舊冷好鬼貴!成$12.98一舊。。。我用了五舊~ 不過算啦,顏色好靚,又有D金線,他媽媽應該會好鍾意。

好長架! 最闊嘅部位係披係背脊。兩邊窄嘅就係OVER SHOULDER,係前面~

個PATTERN好似好難,因為D紋斜斜地,其實唔係難。最難係個加針位(一路闊出去),我真係整到眼淚到彪埋!!!又要加針,又要就主個花。。。我嚟D新手真係比佢玩死~~~
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

WOW... So pretty ar.... teach me... teach me!!!
草莓妹妹 發表於 2009-5-17 13:25

師傅返嚟有新野學,你到時要一齊玩呀~~

TOP

Wow so nice!!!!!
Your mom must be very happy!

Great job on the cactus too!!!! Proud of my students!
zuesel 發表於 2009-5-17 21:06

B仔徒弟都算懶咗,咁耐先完工~ 真係有少少慚愧。

TOP

no face to see "see fu"....
布小熊 發表於 2009-5-17 22:41

快D快D快D
師傅冇耐就返架喇~
快D快D快D
!!!!!

TOP

師傅~~~加油!!!
我真係好鬼期待你返嚟教我整CLAY呀!

TOP

好啦~ 我好聽師傅話架~~!
我有諗過,你開咩班我係會冇興趣呢。。。?諗唔到!HEHE。。。因為我真係好欣賞師傅嘅才藝同作品~~

TOP

Si Fu~~~ i love u~

TOP

返回列表