返回列表 發帖
小花A稍一定神已發現G奶近在眼前
小花A不敢怠慢,立刻運勁使出龍爪手
可惜大C之G奶是用硬膠製成
小花A血肉之軀當然不可抵抗
小花A被G奶擊中後登時彈開並口中吐血
另外三小花見狀立即上前相救
大C奸笑一下說 ...
siumaibb 發表於 2009-3-20 11:47

nonono!!!
咩呀?"龍抓手"?EEE 咁難聽~~~ 唔制!我地剛帶溫柔架嘛~ 嘩~ 邊個係小花A先?HMM,如果要揀,我諗似最弱質纖纖嘅Nam。
嚟PART戲唔掂播~ 改一改~ 唔好話"姊妹一齊上",話其餘三小花挑機同C姑隻抽好D,咁先有義氣同硬朗架嘛~~

TOP

46# B仔

快D去 Vegas 開個盤口,話唔定今次發達靠呢舖
(睇泥你想飛起你個Moi經理人,聽講經理人食水好心,叻女,LOL)
siumaibb 發表於 2009-3-20 11:50

vegas???
我諗住過歐洲撈大茶飯。。。
或者VEGAS都好嘅,TEST吓個MARKET先。
(咁又唔好咁講,我地唔會食碗面反碗底嘅。。。AT LEAST冇咁快囉

TOP

哈哈哈哈。。。。笑死我~~~燒賣BB同小叻都好天然地話C奶係奸勢。。。。哈哈哈

雖然,四花冇話好似C姑咁刻意比個IMAGE人,但係好似我地嘅形象係你地心目中好細小,好弱。你地個D橋段,好似小花係有勇不過似輸數多。(唔好誤會,我唔係話逼你地買我地一定贏)

小叻,
你段戲令我諗起類似:"4小花正義戰士"大戰"戈C奶"

TOP

本帖最後由 B仔 於 2009-3-20 12:53 編輯

我諗諗吓,4小花唯一比人嘅形象/印象就係。。。我地好貪靚~ HAHAHAHAHAAAA
你睇吓D扮靚POST就知。

話時話,C姑好似冇講過KEEP住中女靚靚嘅心得,一路只係話自己波霸,自己話自己靚又正。。。所以我地絕對有理由懷疑佢唔係女人。連D CDROM嘅女仔都有答嗲。。。係唯獨C姑。。。有可疑!有可疑!

TOP

更正~ 戲名應為: [4小花正義戰士大戰戈"G"奶]
小叻 發表於 2009-3-20 12:36

[鮮花硬戰薑G奶]
好唔好D丫?有創意D~

TOP

53# B仔


nono, I didn't say who is 正 who is 邪, you know in this century, it is hard to distinguish who is 正 who is 邪, whoever win, who will be king (or queen).
siumaibb 發表於 2009-3-20 12:53

kakakkaa
哎丫~
咁死啦~ 小花邊有咁宏偉嘅氣勢呀。。。
就算比我地贏,我驚D人見我地咁GIRLY,唔服點算?

TOP

本帖最後由 B仔 於 2009-3-20 13:48 編輯
最衰大C姐去左。。。旅行
唔係聽下佢D偉論都幾好笑
siumaibb 發表於 2009-3-20 13:26


佢返嚟呀,都唔會理我地啦~
偉論就係:
人地嫌我地D花太嫩口,唔夠班同佢戰一戰。
人地又嫌你地想睇SHOW嘅蛋散太冇TASTE,唔買佢一定贏。
最後,佢一定縮沙唔SHOW(UP),就真係冇SHOW喇!
你地唔好屈佢怯場棄權呀,人地講得好有技巧,托到自己好有CLASS屎架~

TOP

60# B仔

你都好熟識大C姐既性格
(等等。。。B仔/C姐。。。。有無關係架?!)

不過你講得幾岩,大G姐咁清高,應該唔會同我地D蛋散有咩瓜葛。。。
咁即係大G姐臨陣退縮,四小花不戰而勝

恭喜晒 ...
siumaibb 發表於 2009-3-20 13:52

彩!我閘住!
唔好拿我同佢比較~ 我受唔起!

我嘅"B" 同佢咁多字母無關~ 我個名,係我愛人給我起的~ 我唔會好似C姑咁樣樣都刻意表明,有D野,係心入面就夠架喇~

TOP

小叻係有VIP飛。。。

冇戲,我送個比你補返數好冇?

TOP

返回列表