返回列表 發帖
有冇人識點先可以谷D蘭花開花?我有兩盆,係上年係ABERDEEN花展買的。佢地應該幾開心,因為生咗好多新葉同根,係只係冇花出。。。。點解呢?有比肥,水亦唔會太多,我一個禮拜先一次。。。

TOP

And also big temp range at day and night time may help to push them to bloom.
布小熊 發表於 2009-4-28 12:09

我都係一個禮拜一次水,一個月一次肥。。。
可能唔夠溫差?不過我又唔想夜晚PAT佢地出去PATIO。。。

TOP

多得你地所賜,我琴日放工,去左買:
1. African Violet
2. Mini Orchid
3. Mini Rose - for my patio

TOP

我之前個兩棵唔係你地個D蝴蝶蘭。。。
不過我琴日係HOME DEPOT買咗我第一棵蝴蝶蘭喇!貪佢仲又花LUM,仲可以開~
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

33# B仔
home depot果D蘭花全部都好靚呀! 一串串咁。。
不過我見到最平都好似要$18.XX
kayllis 發表於 2009-4-29 23:45

係囉!我個盆咪係囉!不過我有好想要喎。。。所以買咗。如果有瓷盆個D(6")仲貴呀!不過個D就大棵D。我嚟盆係4"pot。

TOP

我諗我冇哂位再買INDOOR花嚟玩LU~ 哈哈哈
我有諗過去ART KNAPP睇,不過我覺得可能貴D,所以走咗去HOME DEPOT買。。。

TOP

返回列表