返回列表 發帖
我識織~~不過好耐冇織LU。冇時間
我唔係好叻嗰D,好過高低針少少
織野好開心,織好好有滿足感
不過有時計加針減針人都癲

TOP

嘉嘉,
我好細個就識高低針。。。媽媽教。
之後,有D針法係自己睇書。
近呢兩三年,學D複雜野就上百八伴囉
D格仔唔係問題,係有時要變花,加減針同時就返個花ETC,真係想死

TOP

所謂溫暖牌,就係要享受有錯針有漏針嘅嗰種缺憾美,著落先覺得特別溫暖,真係望住都識甜笑,仲額外惹人羨慕 ...
FiChai 發表於 2010-11-29 15:53


sh!t~
原來係咁。。。早知我唔洗鬼織完又拆,拆完又織,整到冇瑕疵。

TOP

返回列表