返回列表 發帖

非洲紫羅蘭

我種左幾盤,5月份應該會開花,有紫色,有籃色,有一盤買左兩年都未開過花,吾記得左咩色,終於今年等到啦,好期待.

本帖最後由 Yui 於 2009-4-28 12:57 編輯

含苞待放
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

開花啦!

雙胞胎
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

難唔難種?
B仔 發表於 2009-4-28 13:21


話難吾難,話易吾易.我都重模索緊.
我覺得關鍵係淋水同陽光角度.我試過多個方向,發覺放在向南有簾的陽台上開得最健康.
淋水吾可以太多同太密,泥土表面乾亁地就要淋.很少水就可以.
但切忌水弄濕葉子,因為甘d葉就會變黃.
肥就一個月施一次.
再加上無限既愛心和耐心就會等到拒地開花架啦!

TOP

8# Yui
I don't have a 向南有簾的陽台.
布小熊 發表於 2009-4-28 13:57


試下向西啦,我有兩盤向西都OK.
向北就失敗左.

TOP

Yui,
我D窗而家一係向東,一係向西。。。不過因為係TOWNHOUSE,所以冇乜光入到嚟~ 點算?
B仔 發表於 2009-4-28 14:18


如果吾夠天然光,可以試下長開室內既燈.不過吾係幾環保.

我忘了說淋水要用微暖既水,涷水淋拒d葉會縮埋.

TOP

B仔,影張相上來目第下? 白色群紫邊好凊雅,good choice啊!

TOP

原裝4'盆就夠,不用换.

TOP

到拒長大有另外一組根部從泥土生出來時,就係分盆既時候(即好似第一版個盆雙胞胎).
吾係換大盆,而係將拒一分為二,將新長出來既個組葉移植到另外一個4'盆. 甘到時你就會擁有兩盆紫羅蘭啦!
我記得我個盆要差部多一年多才有新根.

我知有人喜歡換大盆,讓它自然長,控制得好都幾可愛.不過聽講甘就會俾d葉搶左d營養,生好多葉,吾多開花.同個型會好怪.

TOP

幾盆植物就看凊楚一個人,化算阿!

TOP

返回列表