返回列表 發帖

香港垃圾雞

原帖由 大C姐 於 2008/11/17 17:29 發表
就算唔喺垃圾桶執上嚟本身都係垃圾食物啦﹐come on baby。

呢D雞真係食壞人。尤其女性更加唔好食﹐呢D雞係打好多hormones﹐食左無益。



係架
如果問食垃圾容易死D定食KFC易死D
我一定答KFC

TOP

原帖由 mcjohnjohn 於 2008/11/16 23:46 發表

anyway, 小弟真係睇唔到有人o係垃圾筒執左d 野賣比客人, 所以絕對唔會話呢件事有發生過.
當然, 見唔到有發生過亦唔等於冇發生過啦.

仲有, 小弟唔係a ...


同意
不過呢D野沏得就沏
間野又唔係你有股份
理得佢咁多

TOP

原帖由 Catpiano 於 2008/11/17 17:58 發表
  Aiya .. I always pick up food from garbage to eat tim ..   ( my wife will throw whatever left over food into garbage ..... )


食多D啦
唔會死既

TOP

返回列表