返回列表 發帖

Table tennis at 長興?

Hasn't anyone been there for table tennis before?

I am wondering about their rates and hours....

好一個9吾搭8
ricrick 發表於 2011-4-28 14:59


佢應該又係夠鐘食藥~~

TOP

本帖最後由 嘉嘉 於 2011-4-28 20:03 編輯
所以話你條友唔用腦。

愛國球會又點?家陣係跟佢學波,你估係同佢做人世呀?連最基本嘅一件還一件都唔撚 ...
Lik 發表於 2011-4-28 15:19


其實都唔係跟人學波
我細個時有打開,而家想同朋友去玩返~

我只可以感嘆佢o既no-lifeness
連運動精神都無~~~~~~運動竟然要政治觀一致先可以一齊玩?佢就真係咪玩啦~~~
愛好運動o既人邊會理得咁多,最緊要係開心

o well~~ apparantly there isn't any table tennis player here~~~
I will figure it out myself~

TOP

不如去community center 打
auyatyat 發表於 2011-4-28 19:58


係,我都諗緊不如改去community center....
因為我朋友係唔識打,想我教佢

如果唔識打咁租張枱又好似有少少浪費咗~

TOP

thank you thank you!!

一陣陣汗味咁勁?我就算去打羽毛球依o的咁出汗o既都無試過,咁我估可以skip長興了.....
我又真係無諗起river club依個地方~~~ o岩o岩check咗,好似而家係$6.5
你知唔知佢地有無板同波可以借呢?

TOP

我細個係屋村d石台玩大
ricrick 發表於 2011-4-28 22:28



我細個小學時同o的男仔打
中學時就打個team,不過當然打得麻麻啦.......^_^;;;

TOP

回復  嘉嘉


真係咁勁,唔信去試吓。

我唔知,諗都未諗過借波借板,私家板好打D。
River Club 打乒乓波 ...
elan7e 發表於 2011-4-28 22:37


哈哈
因為我咁耐以o黎仲係用緊我細個時o係書局買o個塊$7HK 流星牌,所以我唔太大所謂.......加上而家都搵唔到人同我打,係o個次同朋友講起佢話想學
同埋我打直板,出面好似大部份賣o既都係橫板......@@

TOP

thanks thanks
咁其實我揀流星,butterfly,定紅雙囍好........?(我只係識依3個牌子......)
有膠粒定無膠粒?有膠粒係唔係會難o的旋波?

因為我淨係識個打字,從來無研究過o的板..........^_^;;;

TOP

回復  嘉嘉


my dad goes to Cambie CC in Richmond, only pay membership fee (less than $10/yr), then ...
auyatyat 發表於 2011-4-29 14:59


hey, if you are interseted
we can play together sometime!

what level are you?

TOP

回復  嘉嘉

"我只係識依3個牌子" me too.

"有膠粒定無膠粒?" 對不起,幫你唔到,我的知識都是留於膠粒 ...
elan7e 發表於 2011-4-29 20:37

請問咩係反膠粒.........?
滑面?

我都諗住去ted's望下~
今日o係aberdeen間o野望過下,但又唔係咁信得過依間o野

TOP

返回列表