返回列表 發帖
人人都用反膠粒,好似冇乜人用正膠粒,我有一塊板,要用借俾你喇!!!
sky 發表於 2011-4-30 21:27


thank you你呀~
但我反正都要買波,所以都係要出去買~

你唔打咩?

TOP

咦,我都今日去過o個度o黎喎~

但我諗住都去tad's 睇睇先
aberdeen間o野o的人都唔似對運動有太大研究 ^_^;;;

哈........我都幾年無打過........

TOP

返回列表