相又好婚紗又好,d野得唔得好講個人standard同要求, 冇咩要求既話iphone影完做埋slideshow post埋上facebook兩個鐘都吾使。原來superberry根本對影相冇認識,我可能好你dd所以我覺得ora d wedding day仲差過我掉左落recycle bin個d (我有睇過ora既"作品"),噢sorry講相我應該開個新post。berry小姐你成日話叫人揾翻舊post,我就見到我本來好心話你知呢度好多人比lisange揾過笨,你講到gum好小心比人話你系槍手,吾想你好心做壞事,你就三句吾埋就趙人,小人之心。你單打d人話人做媒, 我又吾覺呢度有人讚其他公司讚到好似你講ora gum喎,講做媒,仲吾系你疑似多d?疑似咋哈哈!!
我之前都有post過問有關大陸買婚紗問題,不過冇見過就真系好難買得落手,話曬結婚冇take two |