if we want to really "凝聚各方對主題有興趣嘅人積極參與討論", give up that attitude about "we just ...
chunsh 發表於 2013-2-5 10:58 
chunsh你好呀。好耐冇喺度見喇。
我認為「friendly discussion」係一個正確嘅方向。因為討論唔一定要粗口爛舌,唔一定要鬥過你死我活,唔一定要單打,唔一定要火爆。特別如果有個別討論者以討論為名﹐發洩情緒為實,對人唔對事,明鬧暗寸…呢啲態度就更加唔會得到其他人嘅認同。
相信只要討論者抱持住尊重自己尊重別人嘅正面態度去討論事件,就算辯論過程有幾咁激烈,應該唔會受到封殺。 |