rainbow-davie 當前離線
非常老友 (高級)
"點解條仔甩到難嘅?" 靠人事嘛,好多人同佢求情囉 fibbi 發表於 2009-4-24 10:37
TOP
3# fibbi 我覺得靠錢多D掛。。。 係日本,唔洗審喎~ 返到香港,又唔洗比海關告。。。 其實,唔係好FAIR囉。咁我都明白衛詩個鑊泡係冇可能洗錢洗得甩嘅~不過都係呀~ ... B仔 發表於 2009-4-24 10:46