返回列表 發帖
"點解條仔甩到難嘅?"
靠人事嘛,好多人同佢求情囉
fibbi 發表於 2009-4-24 10:37


Because of Alan Tam?

TOP

3# fibbi 我覺得靠錢多D掛。。。
係日本,唔洗審喎~
返到香港,又唔洗比海關告。。。
其實,唔係好FAIR囉。咁我都明白衛詩個鑊泡係冇可能洗錢洗得甩嘅~不過都係呀~ ...
B仔 發表於 2009-4-24 10:46


How about instead of going to jail,  do Social Service? hahahaah

Social Service.. in AV. hahahaha LOL..

TOP

返回列表