kayllis 當前離線
普通老友 (初級)
係囉!我個盆咪係囉!不過我有好想要喎。。。所以買咗。如果有瓷盆個D(6")仲貴呀!不過個D就大棵D。我嚟盆係4"pot。 B仔 發表於 2009-4-29 23:55
TOP