返回列表 發帖
Diu你仆街,阿爺當年係一心要救人就唔撚會叫解放軍行入去災區,而係派直昇機等等去做救援工作啦?你唔撚好同我講話直昇機第一時間飛唔撚到入去,因為如果真係飛唔到,咁溫影帝亦同時入唔到去災區做 show!而且,我記得好清楚當年後來空軍過咗好多日之後終於派機入去,但有架直昇機炒咗跌咗落山峽,而阿爺就調大量人馬去搜索而唔係去繼續救災民。但佢去搜索只係為咗要執返啲飛機殘骸而唔係要去救士兵。

今日嘅老美、日本再賤,都唔夠阿爺賤!

-力

TOP

返回列表