返回列表 發帖
香港人唔係無同你特區政府好聲好氣咁講,但當每一次都情理兼備咁同你個政府反映,但你就只係意見接受、政策照舊嘅時候,又有乜野辦法唔將行動升級,激進啲、激烈啲咁去剷你?

你估香港人真係好 enjoy 年年七一響烈日卅幾度之下出來曬、出來熱足成日呀?你估美孚班居民又真係咁得閒好 enjoy 24小時咁守住個地盤來咗住你起屏風樓呀?你估班司機大佬真係咁得閒,特登唔開工、dum少轉車來同你抗議大熱天時都仲要停車熄匙呀?淨係由回歸計起,雙普選已經等咗14年,你家陣都仲要我等多兩屆(即係10年)先至考慮廢除萬惡嘅功能組別,而普選特首更加係遙遙無期?我唔激烈啲企出來diu你,你咪一直當我係鵪鶉、羊牯?

-力

TOP

所以, 太民主就會令社會行得慢. 最好就係有d 醒目既人(s)領導, 市民就死跟, 咁就最effective 了. 奈何市民都覺得d 高官實在死蠢, 更覺得自己比佢地醒得多, 呢個先係致命傷.
mcjohnjohn 發表於 2011-8-17 20:09

呢隻咪叫做奴性囉?日日淨係識得盼望有個賢君可以領導你、照住你,點解唔花多啲時間去自強、自己嘅路,自己去揸fit?

-力

TOP

Moron Rocky,

No one pretends that democracy is perfect or all-wise. Indeed, it has been said that democracy is the worst form of government except all those other forms that have been tried from time to time

-Winston Churchill

TOP

返回列表