kisstherain 當前離線
普通老友 (初級)
原帖由 SAZABI 於 2008-5-3 09:02 發表 公陳同學明知果日果個地方係有乜野 function, 係咩人參與, 都要去踩場, ....無其他時間, 地方可以發表佢既意見咩?
TOP