返回列表 發帖
噢 把鬼啦係嘛
股市即跌
出唔切喇

TOP

對唔住 口臭

TOP

唔好做喇笨
淨係食福利 又唔使交稅
好似你話齌
'而家有著數梗係要左先'
到你死左 又冇仔冇女同你埋數
連息都預支埋
呢條先至係數
原帖由 快樂牛郎 於 2008-11-7 20:23 發表


你又知我有幾多股票﹖
一年減幾千蚊稅
點解唔支持
反正美國遲D都頂唔順
而家有著數梗係要左先
理得以後點死

TOP

你真系天真同傻
對你大陸好 有乜著數先
迫你買多d美國貨 迫你人仔升值
等佢有貿易順差

原帖由 peter236 於 2008-11-8 18:41 發表


yeah, he will be kinder to China and Chinese in general.

TOP

回復 21# 的帖子

以為你好醒
狗0翕 當秘笈

TOP

Peter仔
大陸佬hold 0左0甘多美國債券同美金儲備
美國收皮 你中國連渣都冇
呢d就叫救又死 唔救重死
抓住冇用既美金同債券當牆紙
黐哂成個長城 重有剩

[ 本帖最後由 sheep 於 2008-11-10 10:45 編輯 ]

TOP

返回列表