KittyLeung74 當前離線
幾好老友 (中級)
依度有無人織o野o架~~? 我係初學,最近終於織咗條水蛇春咁長o既頸巾比我男友呀~ 織完後發覺好好玩,想再 ... 嘉嘉 發表於 2010-11-28 00:14
TOP
所謂溫暖牌,就係要享受有錯針有漏針嘅嗰種缺憾美,著落先覺得特別溫暖,真係望住都識甜笑,仲額外惹人羨慕 ... FiChai 發表於 2010-11-29 15:53