返回列表 發帖

[香港新聞] OL逼住劏房 大學畢業又如何!

本帖最後由 AdminAssist2 於 2011-12-12 08:15 編輯


http://www.hkreporter.com/talks/thread-1412170-1-1.html



OL逼住劏房 大學畢業又如何!


本港25至34歲青年入息中位數為11,000元。要揹家庭開支又要還資助貸款,經濟緊絀。想獨立生活,住屋又貴得驚人。那管粗眉大眼公仔佬,還是嬌小斯文OL,要住就要屈膝劏房。               

公屋輪唔到 買樓唔使諗
小儀居住土瓜灣一個「一劏三」百餘呎的套房3年,「父母住緊嗰度連兄弟姐妹有成八個人,大個咗冇可能唔搬出來住」。小儀每月開支最少四千餘元,還要兼顧家用,每月僅得一千元積蓄。
選擇劏房,小儀說是情非得已,「一個舊樓單位嘅月租最少六千幾蚊,我住唔起。申請公屋又唔輪到我,買樓更加唔使諗」。
買一個百餘萬的舊樓單位,首期先付三十多萬元,以她月儲千餘元計算,足足要儲二十年,「儲到錢嚟啲樓價都升晒,始終都係買唔起,曾特首問我哋點解唔申請公屋?我除咗粗口之外,諗唔到點樣回應」。

小儀月入萬餘元,申請不到公屋又負擔不起貴租,無奈屈居劏房。


現時劏房集中土瓜灣、深水埗及油尖旺等舊樓。

每月儲$150  置業夢難圓
24歲的阿橙,以前住花園街一個80呎劏房,就近奪命大火地點。「如果我仲住嗰度,應該死咗」。「花園街一梯9伙,一個單位劏成3間劏房,公閘之後仲有鐵閘同木門,你唔會知出面發生咩事」。
搬到土瓜灣,一樓是網吧,二樓是一樓鳳,她住四樓,一個單位劏成六間房。阿橙與人合租其中一間,每月5,700元租金,「我都驚網吧同一樓一唔知幾時會有人爆格同打劫」。但一般單位租金,她負擔不起。「根據公屋計分制,要二、三十年先有機會上樓」。
她大學畢業,入息約一萬元,扣除日常開支與歸還學費貸款,每月只餘150元,根本無法儲錢置業。



土瓜灣的劏房單位月租平均由3000至4000元不等。
無希望無失望

真係咁窮? 我見香港好多OL 拎住LV 架喎~~
Maicy 發表於 2011-12-11 23:31



你去中環多

TOP

讀完大學,變成身債,畢業得萬幾蚊人工,要自己住,真係無得淨
劏房都要大約一半人工,說搞笑或無奈,吾知講咩好
無希望無失望

TOP

冇錯冇錯, 你果邊會有人睡碌架床嗎?
mcjohnjohn 發表於 2011-12-12 22:32



有,得小朋友size

TOP

但係香港, 我真係見到周街D女仔都拎LV喎, 唔係中環喎 ~~
係咪因為要成份糧都買名牌, 所以先攪成咁窮呀?
同 ...
Maicy 發表於 2011-12-12 17:00



A貨有好多,有無去深水步睇過?

住得擋房,應該有原因是要住市區啦,市區租金細細個單位都要上萬的

TOP

好彩香港有大人size 碌架床, 如果唔係, 一個大人要訓小朋友size 碌架床都幾辛苦的. ...
mcjohnjohn 發表於 2011-12-12 23:29



    小朋友size 都係for fun 居多

我朋友之中,未見過要訓碌架床,梳化床就有,梳化床都是queen size

TOP

本帖最後由 ricrick 於 2011-12-12 23:42 編輯

超~我香港D朋友全都是碌架床
我又細到大個係香港都是3個人一間房,訓3層的
無希望無失望

TOP

咁你果邊相對平d woh, 你地搵得多d 丫麻!
mcjohnjohn 發表於 2011-12-13 23:20


+15% tax

TOP

+~ 40% income tax ...
Catpiano 發表於 2011-12-13 23:27



呢個rate証明你人工唔少

TOP

本帖最後由 ricrick 於 2011-12-14 00:53 編輯
每年5月到9月都有雪呢句好精景... 夏天都落雪, 冬天會唔會落雪人? 一個一個雪人咁從個天跌落黎...
就係 ...
mcjohnjohn 發表於 2011-12-14 00:35


商機?我剛剛來的時候,d mall 5pm關門,星期日及公眾假期休息,死城一樣
從香港人的價值觀會好奇怪,之後先知道,加拿大人的快樂是留在家中的溫暖,不是去街shopping

但e+又受中國人影響,d mall 9pm先關門,星期日及公眾假期都照開門啦

TOP

返回列表