ricrick (浪派子型)當前離線
【R字頭】
金牌老友 (超級)
真係咁窮? 我見香港好多OL 拎住LV 架喎~~ Maicy 發表於 2011-12-11 23:31
TOP
冇錯冇錯, 你果邊會有人睡碌架床嗎? mcjohnjohn 發表於 2011-12-12 22:32
但係香港, 我真係見到周街D女仔都拎LV喎, 唔係中環喎 ~~ 係咪因為要成份糧都買名牌, 所以先攪成咁窮呀? 同 ... Maicy 發表於 2011-12-12 17:00
好彩香港有大人size 碌架床, 如果唔係, 一個大人要訓小朋友size 碌架床都幾辛苦的. ... mcjohnjohn 發表於 2011-12-12 23:29
咁你果邊相對平d woh, 你地搵得多d 丫麻! mcjohnjohn 發表於 2011-12-13 23:20
+~ 40% income tax ... Catpiano 發表於 2011-12-13 23:27
每年5月到9月都有雪呢句好精景... 夏天都落雪, 冬天會唔會落雪人? 一個一個雪人咁從個天跌落黎... 就係 ... mcjohnjohn 發表於 2011-12-14 00:35