返回列表 發帖
醒少少啦警長大佬,如果係大單野,條封鎖線就唔該遠啲......
S Internatsionalom
Vospryanet rod lyudskoy!

TOP

班友仔似乎冇統一protocol,交通部警長俾記者入,攞晒鎗既衝鋒隊似乎唔知/唔認同,到底現場有冇總指揮??放記者既交通警又有冇知會呢位指揮先放人入去??
S Internatsionalom
Vospryanet rod lyudskoy!

TOP

返回列表