返回列表 發帖
咦??
佢d鬼仔friend呢???
冇人撐佢既??

TOP

其實早上拉左佢,
下畫佢就返番去示威啦。
如果要拉另外個邊,又唔帶走陳女士既,
係咪想暴動??
唔好講大陸人先至會咁,
呢種情况如果唔帶走個火頭,
任你係世界何地方都會出事。

TOP

有人技窮了。
睇番條片,
陳巧文係一大堆已經群情凶湧既糞青面前再舉次旗,明顯係挑釁性行為,
佢又唔聽話,
警方唔帶走佢係咪想暴動??
正如,如果上個星期唐人街遊行,
又有兩三個藏獨人士黎踐場,
本地警方都有請佢地走。
你當然有你既權利,
但如果你行駛權利影響到公眾安全,
就唔該你過主。

TOP

仲有,Soli比既例子可能唔係咁合適今次既情况,
但係想你明白唔係有自由就大x哂嫁傻仔!!
影響公眾安寧!

TOP

返回列表