返回列表 發帖
thanks thanks
咁其實我揀流星,butterfly,定紅雙囍好........?(我只係識依3個牌子......)
有膠粒定無膠 ...
嘉嘉 發表於 2011-4-28 23:08
人人都用反膠粒,好似冇乜人用正膠粒,我有一塊板,要用借俾你喇!!!

TOP

thank you你呀~
但我反正都要買波,所以都係要出去買~

你唔打咩?
嘉嘉 發表於 2011-5-1 20:48
今日係aberdeen impluse sport 見到有板賣, 冇打廿幾年,都唔知重識唔識打....

TOP

我放左塊二手既雙魚反膠粒直板喺Sportsjunkie度consign都好耐下,唔知賣左未。係。反膠粒係你講既「滑面」 ...
playingtoy 發表於 2011-5-2 18:56
你應該係同我一個年代, 729 and pf4..... hahaha

TOP

返回列表