sky 當前離線
幾好老友 (中級)
thanks thanks 咁其實我揀流星,butterfly,定紅雙囍好........?(我只係識依3個牌子......) 有膠粒定無膠 ... 嘉嘉 發表於 2011-4-28 23:08
TOP
thank you你呀~ 但我反正都要買波,所以都係要出去買~ 你唔打咩? 嘉嘉 發表於 2011-5-1 20:48
我放左塊二手既雙魚反膠粒直板喺Sportsjunkie度consign都好耐下,唔知賣左未。係。反膠粒係你講既「滑面」 ... playingtoy 發表於 2011-5-2 18:56