返回列表 發帖
講粗口囉...呢樣又冇,嗰樣又唔比. 仲唔x佢個xxx
LЭO

TOP

原帖由 chunsh 於 2008-5-29 00:15 發表
有可能﹐你試想下如果你係廣告商﹐你會唔會係個無人去既forum賣廣告? 我相信run一
個forum要錢o掛(web hosting, disk spaces, etc)
講真﹐o甘樣對所有人都無好處。

我始終覺得forum應該多元化o的好 ...



LЭO

TOP

返回列表