返回列表 發帖
原帖由 utopia 於 2008-5-28 16:30 發表


甘又唔好﹐無人駕駛版好0的

你知喇﹐要適合每個人需要﹐甘公開會污染0的又天真又傻既會員
免得有人話我0地無道德﹐又或者企圖或意圖腦改我地 ...


道友會員夠污染我地呢d會員咯, 應該好似男女廁咁分開我地! 哈哈

TOP

原帖由 utopia 於 2008-5-28 16:37 發表
唉﹐所謂人多好辦事﹐鬼叫我地人丁單搏咩﹐邊夠撼呀﹗

我地只能做“少數族裔”架喇﹐話時話﹐我地甘公開甘話0的“主流社會”﹐admin 會唔會ban 我地﹗

我地又會唔會被批鬥架﹖﹖ ...


唔驚, 你之前講慈濟都得啦

TOP

膠曾老祖係邊個? 掌門係邊個先

TOP

嘩贏左既話有好多親善野做架喎

TOP

仲要同其他海外論壇組織膠友聯盟連結!

TOP

本周人氣榜 第5位喇, 快得交關....

TOP

原帖由 chunsh 於 2008-5-28 23:15 發表
有可能﹐你試想下如果你係廣告商﹐你會唔會係個無人去既forum賣廣告? 我相信run一
個forum要錢o掛(web hosting, disk spaces, etc)
講真﹐o甘樣對所有人都無好處。

我始終覺得forum應該多元化o的好 ...


眼見本來僅有DD廣告商都走埋,淨番D google link就知traffic跌緊啦

而家連版主都冇呀 我都驚會摺埋!

TOP

原帖由 pinkyblue 於 2008-5-29 08:05 發表
yiu... i hate the LYK sign add at every photos we upload....its too big & cover alot......can admin remove the letters just keep the sign?.


use tinypic.com la....麻係麻煩D,但好過要我地估估下燦神既重要訊息呀

TOP

其實點解唔整個SEX CHANNEL呢?冇人話一定要post咸相呀

反正D人係唔係都匿名架啦!

TOP

原帖由 lancer728 於 2008-5-29 13:52 發表
忙左兩日裝冷氣, 終於得番閒出嚟攪屎

好簡單姐
唔講衰野, 我地咪玩膠野, 玩到好似劉爵士咁,
又上新聞, 周刊, 一樣二樣lor, hahaha

再或者我地變身做高登所謂既"報警撚"
咩野事都報警, 包笑死


其實我極懷疑呢度係 ...


gum凍裝咩野冷氣0者?

TOP

返回列表