返回列表 發帖
點望極尼棟樓都唔似豪宅,報警就絕左d.不過如果我係個男生,報警迷報警lor,差佬迷至多話我兩句.佢唔應該做d咁 ...
mollinbaggio 發表於 2010-12-16 22:36


或者你以前唔係住/少出入港島/根本係o係溫哥華長大。你要知道佢女友住呢一區,呢一類樓差極都同均益大廈差天共地,千幾萬唔係D咩堅野,但比起均益果一區既就真係好堅。

TOP

我係紅磡住開既.十九歲先過黎.不過太耐無返香港啦.
mollinbaggio 發表於 2010-12-16 23:42


唔怪得之啦!我都同意你既講法,唔使死既,年青人真係太激動!

TOP

返回列表