spoonek4 當前離線
普通老友 (初級)
點望極尼棟樓都唔似豪宅,報警就絕左d.不過如果我係個男生,報警迷報警lor,差佬迷至多話我兩句.佢唔應該做d咁 ... mollinbaggio 發表於 2010-12-16 22:36
TOP
我係紅磡住開既.十九歲先過黎.不過太耐無返香港啦. mollinbaggio 發表於 2010-12-16 23:42