返回列表 發帖

織頸巾~~

依度有無人織o野o架~~?

我係初學,最近終於織咗條水蛇春咁長o既頸巾比我男友呀~
織完後發覺好好玩,想再織多一兩條添呀~
下次真係要學埋高針低針咁織......

依度有無人織o野o架~~?

我係初學,最近終於織咗條水蛇春咁長o既頸巾比我男友呀~
織完後發覺好好玩,想再 ...
嘉嘉 發表於 2010-11-28 00:14


我想換衫

TOP

我想換衫
sheep 發表於 2010-11-28 09:04



   

想換畫
千年百年煙雲外,縈懷的又豈是嬝娜輕愁..縱然碎落滿空星斗,我卻無法拭去記憶中那抹小小的 偶然, 凄酸 啊以及妳 長長睫影下的淚痕

TOP

想換畫
somewhereintime 發表於 2010-11-28 11:11



    件羊毛衫長年都係咁款
有啲悶

TOP

我覺得織高低針唔係好難,但係我唔知點解學唔識收針。。。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

依度有無人織o野o架~~?

我係初學,最近終於織咗條水蛇春咁長o既頸巾比我男友呀~
織完後發覺好好玩,想再 ...
嘉嘉 發表於 2010-11-28 00:14


最重要是附上你的心意,他喜歡嗎?
這就是溫暖牌,好為你和你男友開心!

我預備為我的他送上手做生日卡,但他竟說有心去買一張都一樣!
一番心意落得如此回應,好痛!
我是如此不矜貴!

要好好保護心意,矜貴啲!  祝你幸福!

TOP

我覺得織高低針唔係好難,但係我唔知點解學唔識收針。。。
fibbi 發表於 28-11-2010 11:33



Me too.....

TOP

I like 2 knit 2...
HAHA... but always forget where m I...
hav 2 count everytime... again n again lol

TOP

我識織~~不過好耐冇織LU。冇時間
我唔係好叻嗰D,好過高低針少少
織野好開心,織好好有滿足感
不過有時計加針減針人都癲

TOP

返回列表