Yui 當前離線
幾好老友 (中級)
TOP
難唔難種? B仔 發表於 2009-4-28 13:21
8# Yui I don't have a 向南有簾的陽台. 布小熊 發表於 2009-4-28 13:57
Yui, 我D窗而家一係向東,一係向西。。。不過因為係TOWNHOUSE,所以冇乜光入到嚟~ 點算? B仔 發表於 2009-4-28 14:18