返回列表 發帖
豪宅﹖﹖﹖
100 字節以內
不支持自定義 Discuz! 代碼

TOP

拜D地產商所賜﹐而家D樓閒閒地都千多萬喇﹐千多萬叫豪宅﹖個記者都唔知整乜。
100 字節以內
不支持自定義 Discuz! 代碼

TOP

本帖最後由 匿名 於 2010-12-17 02:57 編輯
或者你以前唔係住/少出入港島/根本係o係溫哥華長大。你要知道佢女友住呢一區,呢一類樓差極都同均益大廈 ...
spoonek4 發表於 2010-12-16 23:40


我唔知咩叫均益﹐係唐樓黎咩﹖就算相對均益係好貴的樓﹐都不能稱之為豪宅。。。 這種報導方式﹐個記者取的報導角度好有問題﹐好主觀同他自己的想法﹐有想表達同誤導的地方囉。。。

TOP

返回列表