返回列表 發帖

Apple教主 RIP

Steve, RIP

回復 3# fy789

咁少??! 四個??! 比心機啲, 你電腦咁醒, 無理有搵得四個.. lololol .. rotflmao.

TOP

又閒人又四哥,不如加埋我。
MoiRhapsody 發表於 2011-10-5 21:03


咁睇落, 同佢有牙齒印, 都好快加埋入嚟

奇怪! 係都加亞力哥先.

TOP

my first apple II @1982.. then IIe .. IIc .. Lisa .. Macintosh and STOPed b4 iMac

i don't use any apple product now, but i respect him.

Steve, RIP
前英國殖民地香港華裔漢族加拿大藉人
"現在談愛國,那是愛誰的國...少數人的國,他們少數人去愛吧"

TOP

返回列表