返回列表 發帖
我都想問吓,點解咁多人話"比蘋果洗腦",乜香港只有蘋果報?共產黨唔係最叻宣傳及洗腦嗎?佢地唔係已滲透控制香港各大傳媒嗎?

現時香港報章:收費
大公報──親中、親建制派
公教報──天主教報章
星島日報──親中、親建制派
成報──親中、親建制派
文匯報──親中、親建制派
香港商報──親中、親建制派
明報──中間偏右、親泛民報章(近年已自我審查)
新報──親中、親建制派
東方日報──親中、親建制派
信報財經新聞-中間偏右、親泛民報章(近年已自我審查)
香港經濟日報-大致中立或中間偏右
蘋果日報-親泛民報章
太陽報──親中、親建制派


免費:

英文虎報──親中、親建制派

大紀元時報──法輪功報章,反共、偏親泛民報章

都市日報──中立

頭條日報──親中、親建制派

am730──中立

晴報──親中、親建制派

熱血時報──親本土派報章

好報──親中、親建制派

人民報──法輪功報章,偏親泛民報章


點睇都唔明,一份蘋果能夠把全香港其他報章比下去,咁多親中報章都未能抗?!肥佬黎有冇咁勁?


前英國殖民地香港華裔漢族加拿大藉人
"現在談愛國,那是愛誰的國...少數人的國,他們少數人去愛吧"

TOP

回復 32# chunsh

由第一天到今天,我相信我已看過所有VIDEO及圖片,我不單睇蘋果,仲睇明報,東方,星鳥,大公,文匯...,十多個新聞網站,post得上youtube都睇晒,加上兩個在佔領區新線老友的私人訊息。

唔好以為他人只看一個半個video或一篇半篇報導喇,你post的我仲睇過好多唔到方度的版本。我啲退休人仕,時間多又無聊,請你明白,我所睇所讀應比你多。

報紙唔係得文匯大公與蘋果,唔睇文匯大公,點解佢地唔睇東方,星鳥,明報呢?佢地咁叻分得出邊份報紙不可信,但又同時分唔到蘋果中的不可信,係乜邏輯呢㗎?咁蘋果都呃得好高招。

其實,這次佔領,日眼人都分到其中不同組別人仕(如學生,黃毓民/洋達,熱血,警方加插搞事者,中央加插的藍絲帶)。吓吓就話佔領唔啱,入晒學生數。就話個行動點唔啱。

始作俑者係cy政府,龜縮,政治問題,用警棍解決。始作俑者,中央莫視基本治,向普選落閘。警察點解變咗政府打手?乜打可以解決民心問題?

TOP

唔記得利申㖭.
我有個三十幾年老友,幫辦,守旺角,日日whatsapp佢的親身體驗。
我個細佬都係警察,睇金鐘,都日日whatsapp傾佢啲經歷,佢都有份打人。
前英國殖民地香港華裔漢族加拿大藉人
"現在談愛國,那是愛誰的國...少數人的國,他們少數人去愛吧"

TOP

回復 39# chunsh

你提醒我,"個啲所謂紙牌盾牌加左料架!!!",證據?

有差佬混入示威人群,是一向的做法,需要時搞亂拉人,係我細佬講,每次示威都有.
又或者,可以睇吓,https://www.facebook.com/D100HK. ... 57/618602758251982/

http://www.post852.com/%E4%BD%94 ... %E5%88%97%E6%98%8E/

TOP

本帖最後由 satil 於 2014-12-6 16:06 編輯

實在無乜所謂,不同人的基本價值觀,就採用不同的所謂證據來支持。

啱㗎,連沒有實質驗證的宗教,UP吓都有人死心塌地去信,還有甚麼事,沒有兩極的取向?!

近日都同好多人拗過。

結果都係"私利"與"公利"價值觀的分別,又或者係對一些似是而非的定義誤解,如"法治""暴徒"。
都好,可以看清一些人。
前英國殖民地香港華裔漢族加拿大藉人
"現在談愛國,那是愛誰的國...少數人的國,他們少數人去愛吧"

TOP

返回列表