嘉嘉 當前離線
非常老友 (高級)
sheep 當前離線
金牌老友 (超級)
依度有無人織o野o架~~? 我係初學,最近終於織咗條水蛇春咁長o既頸巾比我男友呀~ 織完後發覺好好玩,想再 ... 嘉嘉 發表於 2010-11-28 00:14
TOP
somewhereintime 當前離線
我想換衫 sheep 發表於 2010-11-28 09:04
想換畫 somewhereintime 發表於 2010-11-28 11:11
fibbi 當前離線
fy789 當前離線
禁止訪問
KittyLeung74 當前離線
幾好老友 (中級)
low_B 當前離線
我覺得織高低針唔係好難,但係我唔知點解學唔識收針。。。 fibbi 發表於 28-11-2010 11:33
IcySugar 當前離線
普通老友 (初級)
B仔 (索毒盟主)當前離線