返回列表 發帖
一d 都唔出奇, 我試過搭巴士返屋企(港島->港島), 架巴士無啦啦駛去左海底隧道果條線, 結果cut 唔返出黎就行大運過左海了... 最神奇係竟然有人o係過左海之後叫個司機比佢落車.
祝大家永遠快樂! ^^

TOP

返回列表