返回列表 發帖
其實, 小弟跟得旅行團既話, 就預左有得食就算了.
好耐冇跟過團, 有小朋友前會自己搞團, 約一兩PAIR 人去玩, 大家都知跟我的<<清風旅運>> 一定好食好住, 不過通常都唔好玩! 哈哈~
祝大家永遠快樂! ^^

TOP

返回列表