返回列表 發帖
所以你把口就幾時都好似你個人咁,成日都係咁賤?

-力
Lik 發表於 2010-10-21 06:23

講賤, 呢度邊有人及得上你呀, 賤力...

講翻版, 大陸真係周圍都係翻版, 大公司, 細公司, 都有翻版software. 因為工作原因, 小弟對翻版都比較敏感, 因為要cert 某d ISO 係要check 下公司有乜翻版software的.

-- 第二賤 MJJ

TOP

咁我又唔同意喎。

無錯我係賤,但賤極都唔夠啲見風使舵嘅牆頭草咁賤格啦?~

-力 ...
Lik 發表於 2010-10-21 10:35

冇可能啦, 我唔否認我係賤, 不過講賤邊及得上你~
你o係 LYK 敢認第二, 真係冇人敢認第一啦!
唔信你就試下認係第二賤, 睇下老是同你作對既Peter 仔會唔會同你爭law.

-- 一山還有一山高, 一人還有一人賤 MJJ

TOP

屌你地啦,鬥賤邊撚度夠我賤!
MoiRhapsody 發表於 2010-10-22 08:57

你頂多同我平頭第二架乍...

TOP

返回列表