返回列表 發帖
冇計... 人家的法律就是如此...
好彩我次次都係帶d cheap cheap 既電腦過關, 佢應該一睇就睇得出賣唔到錢啦!
祝大家永遠快樂! ^^

TOP

不如咁喇, 過關時o係部手機上蓋一個"自用"既印章(要係洗唔甩果隻, 仲要係大大隻字) o係當眼處, 咁就應該賣唔去喇卦.

-- 唔用 i-Phone, o係度講風涼話既 MJJ
祝大家永遠快樂! ^^

TOP

你本回鄉証係唔係有嫖客兩個字
又係洗唔甩要成日報失換新嘅
sheep 發表於 2010-10-21 12:14

乜唔係得一個"嫖"字架咩?
仲有, 而家係用回鄉卡, 唔係用回鄉証架喇, 你out-dated 喇.

-- 唔嫖唔賭, 唔知自己身體好唔好既 MJJ

TOP

返回列表