返回列表 發帖
Sigh .. what is not 致癌 nowadays??

I am sure the NORMAL Coke will 致癌 too la...
Catpiano 發表於 2011-3-18 13:11

Agree.
食乜都會致癌, 只係睇下食幾多先會致癌, 仲要睇下食既人係唔係容易生癌.

TOP

在大陆吃什么不会致癌?

有什么不是假的?
kingkong123 發表於 2011-3-18 15:23

大陸有好多野都唔會致癌, 有好多野都唔係假.
你咁一竹篙去打一船人只顯得自己無知和愚昧.

大陸有好多應該要改善既地方, 不過並不是一文不值的.

TOP

無錯,確實係有真又有假。但你又諗吓點解咁多大陸人要落香港買奶粉?當佢有真又有假嘅時候,而你又無法去分 ...
Lik 發表於 2011-3-18 16:09

力兄你唔認為一竹篙去打一船人只顯得自己無知和愚昧嗎?
係唔係逢大陸既野都要話有癌, 又係假, 所以完全唔比機會佢呢?

我唔知我咁樣叫唔用腦, 只知道你咁樣叫做針對.

TOP

你夠薑去買三鹿、蒙牛奶粉俾你自己個女食嘅話我切!(但當你自己都做唔出呢樣野嘅話就唔該你唔好走來疙我。)
Lik 發表於 2011-3-18 17:04

三鹿牌就冇買(我o係香港未見過, 就算有都唔敢買), 蒙牛鮮奶我就有買黎飲, 而我個女亦都有chi 過黎飲一啖半啖.

TOP

返回列表