返回列表 發帖
佢會唔會執番出黎拎比d狗去食?
我覺得一d 都唔奇woh.

TOP

原帖由 raima 於 2008-11-17 10:53 發表
http://hkearnmoney.mysinablog.co ... p;articleId=1435119

what do you think then?


剛睇完, 小弟睇黎睇去都睇唔到有人將垃圾筒執起既食物賣比顧客.
小弟覺得要屈一個人係好容易, 除非有真憑實證, 小弟係覺得疑點應該歸被告的.
(可能小弟讀得番薯太多)

唉, 如果拍movie既人可以將由執垃圾至賣比客成個過程影低就有說服力得多.

TOP

原帖由 LOK 於 2008-11-17 15:37 發表
I guess some idiot who living in their own little world... they don't read newspaper... they don't know what's happening out there...

Maybe you are not 讀得番薯太多... 你本身就是一舊番薯.

This KFC  ...

小弟幾肯定自己睇報紙比LOK兄多.
不過, 真係冇睇呢件事既~

anyway, 小弟真係睇唔到有人o係垃圾筒執左d 野賣比客人, 所以絕對唔會話呢件事有發生過.
當然, 見唔到有發生過亦唔等於冇發生過啦.

仲有, 小弟唔係argue with other ppl, LOK兄言重了.

TOP

原來係壹周刊... 入面d "news" , 小弟一向係當娛樂新聞咁睇.

TOP

原帖由 快樂牛郎 於 2008-11-18 09:50 發表
同意
不過呢D野沏得就沏
間野又唔係你有股份
理得佢咁多


都係既, 間野又冇我份, 我都唔駛理佢咁多.
但小弟覺得唔應該咁就判人死罪. 比垃圾客人食, 對於一間食肆黎講, 呢件事絕對影響生意.
如果呢件事係真既, 咁就抵佢死啦. 但如果件事係假既, 咁就會影響到好多無辜既人. 有可能會有KFC執粒, 員工會被裁, 咁都好可憐啦.

雖然針唔吉到肉唔知痛, 小弟都唔係o係KFC做野, 但係我真係唔想見到有人無辜受害only.
小弟同情心有D氾濫, sorry~

TOP

返回列表