返回列表 發帖
原帖由 CWong 於 2008-11-30 03:21 發表

靚次伯好多啦!


agree! 靚次伯 is my number one! 佢功架超凡, 尤其係坐車, 非常厲害!

TOP

其實任劍輝同白雪仙真係幾好睇架~
不過, D 後生仔可能覺得齣戲好長, 所以覺得好悶啦.

TOP

返回列表