返回列表 發帖
大C姐, 很久沒見了, 你好嗎?
祝大家永遠快樂! ^^

TOP

又出寫真又出書既才女大C姐
大C姐 發表於 2011-6-22 13:47

大C姐, 係朋友先講, 你都係出書好喇, 為左社會穩定著想, 千祈唔好出寫真!

-- 河蟹 MJJ

TOP

MJJ,

Many "special interest" people in this world ga ma ...  (not me)
Catpiano 發表於 2011-6-23 23:08

CP 老兄, 我諗過喇, 如果大C姐出寫真, 話哂都叫做o係LYK 既一場相識, 我應該會買番一本支持一下. 不過我又怕睇完會嘔, 又唔想浪費左一本好書, 所以我決定會將本書郵寄比你, 話唔定arm 你口味的~

-- 己所不欲, 勿施予人, 唯有利用一下朋友既 MJJ

TOP

返回列表