返回列表 發帖
加拿大的社會行得很快嗎?行得快有什麼作用?
加拿大無飛機大炮,但人人樂無憂,你不認同? ...
ricrick 發表於 2011-8-19 01:36

聽完好有感觸...

係, 你地行得慢都可以人人樂無憂, 不過幸福並唔係必然架... 有好多地方, 行得慢d 都唔得既. 我認真想問, 你捱過窮未? 其實我認同真係唔需要飛機大炮, 但連基本生活條件都缺乏既話, 人只好積極去爭取, 不能慢慢走了, 因為沒有條件. 我們真的很幸福.

-- 知足常樂 MJJ

TOP

That is nonsense. The Indian people elected their own government for the past decades since they g ...
peter236 發表於 2011-8-19 09:17

有得投票唔代表真民主...

TOP

Just nonsense from you again.
peter236 發表於 2011-8-19 10:51

都唔知邊個nonsense 了~

TOP

你要行得快,因為上面有個資本家(你老細)及地產商,要用盡你條命,除非你係資本家,吾係你就係奴隸

係 ...
ricrick 發表於 2011-8-19 11:54

其實我而家放慢左好多腳步行, 因為我一直都唔鍾意行得快, 因為行得快我會氣喘. 我慶幸我有條件可以控制自己既步伐, 不過好多人都做唔到(冇能力或者係唔想做).

自由市場既人工高低, 真係睇supply and demand. 而家既最低工資, 就係為左保障低收入人士既生活而扭曲左自由市場既supply and demand. 香港好多人人工低, 但係都好多人去做, 原因係香港既福利政策. 你唔做野, 餓你唔死, 但你唔好諗住可以歎世界, 因為政府福利只夠最基本既需要. 你搵到一份工, 人工就算好低, 基本上點都多過你拎政府既福利金, 所以就會有人去打工.

我唔知咁樣係唔係有問題, 只知道香港同你地加拿大真係好唔同, 好多野都唔可以搬過黎就話咁樣唔得, 咁樣唔好的.

TOP

返回列表