返回列表 發帖
原帖由 Traum 於 2008-5-9 04:28 發表

人地陳同學早排西藏暴亂既時候都已經有響港大民主牆貼挺藏人自決既海報啦,轉頭咪俾人撕晒落來。

中國人權會因攪奧運而進步,呢樣野係中共政府自己講,自己當年申辦既時候既承諾。好喇,依家奧運就俾你做,但承諾你就做唔到, ...

你有權貼海報, 人地都有權撕海報.
如果張海報係貼o係official approved 既地方, 有人撕左你大可以搵學生事務辦事處投訴.
如果貼既人係冇申請approval, 其他人都可以投訴亂貼野既人.

TOP

我點知佢貼左o係邊woh... 我好耐冇番HKU 喇.
o係小弟既印象中, 民主牆就係你可以o係度貼野, 但係人地都可以貼野. 如果人地覺得你d 野篤眼篤鼻, 因為佢係民主牆既關係, 你係可以貼d 野去遮住佢. 而你亦都可以再貼番d 野上去, 睇下邊個夠耐性就邊個霸到位.

小弟話哂都o係HKU讀左三年書, 民主牆既真正玩法小弟應該比你清楚.

TOP

原帖由 Traum 於 2008-5-9 12:15 發表

Yes, of course. Covering other people's poster is acceptable, but not very gentlemanly. Worse yet, when it becomes a target attack, then it becomes unacceptable because it has turned into a form of i ...


力兄, 你不如叫佢派多d 人去貼好過啦. 貼得o係度就預左比人撕...
話唔定可以叫佢拉攏一下某d 學會, 幾d poster貼o係"木人行"果d board 上面. 貼o係果度應該冇人會咁明目張膽咁撕走架喇.

TOP

原帖由 chunsh 於 2008-5-9 12:24 發表



shame o羊呀?
你有權貼﹐我有權撕
鍾意既米搵人日日係o甘貼o羅
家陣你反共既貼就得﹐我愛國既撕就shame?
嘩﹐邊個獨裁的呀


民主萬歲, 邊個打壓民主就係唔arm!
你可以搵野遮住我, 但係唔可以撕走我, 因為就算比你遮住左, 民主既光都會o係入面滲透出黎既!...

TOP

原帖由 Traum 於 2008-5-9 13:42 發表

Sorry, but you don't have the right to tear it down because that would amount to violation of free speech. What you can do, however, is to post your own views right beside the original poster.

If yo ...


小弟都覺得撕左佢唔係咁好, o係上面打個大交叉, 再貼幾張陳同學既艷照上去, 跟住再o係旁邊寫番篇"港大學生放盪生活錄", 咁應該會比較吸引讀者.

TOP

原帖由 chunsh 於 2008-5-9 14:58 發表



哈哈哈﹐你既意思係的"光"會"走"出黎???

走唔走光, 可以去睇下陳同學既艷照就知啦. 我就冇睇過喇, 因為呢d 係佢既私隱丫麻.

TOP

返回列表