返回列表 發帖
6# Ultraman


fusion 菜中算好食啦, 好難當一般中餐0甘評分啦, 好似comparing apples to oranges 0甘...氣氛setting都唔同.

TOP

10# Ultraman

我specific D 講我食過0羊樓主你自己決定去唔去試啦

雞墩shark fin, 唔夠"淋" 所以唔得, 好硬, 但個湯ok
蒜蓉龍蝦 --> 呢個好味
cream brulee 同墩蛋白--> 幾好, 不過無0羊特別, 但我阿媽好鐘意, 可能唔太甜掛
鹽局雞 --> OK無0羊特別
黑豚肉唔知加0羊唔記得 --> OK, 無0羊特別
beef tataki --> 我幾種意個汁

TOP

返回列表