返回列表 發帖
本帖最後由 大C姐 於 2013-3-11 15:19 編輯

兩個字就講完:教訓


首先,旅行團啲伙食係幾十年來(我諗打從有旅行團開始)都冇好過,有一兩餐"唔差"已經好好彩。我真係未聽過有人跟完團返嚟話個導遊帶佢哋去嘅餐廳好好食囉(unless你係跟蔡生飲食團)。

同埋我唔知你投訴啲咩,投訴啲嘢唔好食?因爲佢唔係冇得俾你食,你俾錢嗰陣佢冇話包好食。你諗都諗到,佢帶得你去嘅餐聽(會做旅行團嘅餐廳)真係好極有限。又唔係洗咗好多錢,況且你都係唔想渣車,又唔係為食,你當洗錢買個方便,自己咪搵其它嘢食囉!

TOP

回復  Nox

實際每個本地團都差不多,搞手都係唔上下模式,好似翠明,咪又係搵啲行貨餐廳.
159包你9 ...
satil 發表於 2013-3-11 20:36



    原來包9餐呀?

嘩咁平你想食咩呀?

平均$17蚊一餐,包税包tips,正常如果唔係跟團你一定唔得啦。我覺得真係冇呃人喎,你只可以話"一分錢一分貨",但係唔算黑店喎!

TOP

返回列表