返回列表 發帖
本帖最後由 smt 於 2009-7-4 23:46 編輯

好味啊~ 我間唔中會買 (真係好間唔中﹐因為都幾貴)。
朋友覺得佢個 chocolate mousse 好味﹐好重朱古力味﹐所以介紹我去食。
個 chocolate mousse 的確唔錯﹐唔會好 “溜”。
不過最鍾意就係上面第四張相﹐第二行﹐右邊數起第三種。
食過呢個嘅 mini 版﹐好好食... (我好為食...)
不過 sorry 唔記得個名。

TOP

返回列表