快樂牛郎 當前離線
金牌老友 (超級)
sheep 當前離線
TOP
MyOMy 當前離線
普通老友 (初級)
peter236 當前離線
原帖由 sheep 於 2008-11-8 21:37 發表 你真系天真同傻 對你大陸好 有乜著數先 迫你買多d美國貨 迫你人仔升值 等佢有貿易順差
tiffiant 當前離線
絕頂老友 (頂級)
原帖由 peter236 於 2008-11-8 18:41 發表 yeah, he will be kinder to China and Chinese in general.
原帖由 yayaya 於 2008-11-8 13:34 發表 why? 阿牛哥你唔係真係信D报纸話头,美国就快没落掛
原帖由 tiffiant 於 2008-11-8 13:21 發表 great, obama got elected.... happy