返回列表 發帖
老妈!温哥华道路工程完全沒有計劃,乱七八糟,部门與部门之间缺乏配搭,嗰头CanadaLine工程完工,將馬路鋪好,E头又话要換水渠將條路掘番烂!税錢又唔见一大筆!

TOP

不漏凍奶.....佢哋一向都係咁叫o架啦!

TOP

返回列表