返回列表 發帖
好靚呀~~~
啲花令我言念起我媽咪以前種嗰幾盆阿。
以前我屋企都有好多0架。因爲我媽咪好鍾意發啲紫羅蘭。
佢會剪塊葉跟住放係水入面。過幾個星期就有根生出嚟。
好可惜有一次返港度假前我地張所有紫羅蘭都交比一個auntie幫手照顧。
到我哋返嚟嘅時候,佢一盆都冇還番我哋。佢重同我哋講係佢自己親手種嘅。
自此後我哋就再冇種任何室内盆栽嚕~~~

TOP

38# 草莓妹妹
gum doe duk???
布小熊 發表於 1/5/2009 02:04 PM


Re Yui:
Yup~~~ 幾盆花就可以睇清楚一個人嘅性格係值得嘅。

Re 布小熊:
Of course duk la.... 佢係一個貪小便宜嘅人嚟0架嘛。
每次有jetso佢一定會第一個去排隊0架。0甘點解唔得呀。
不過冇言念到佢會係0甘lai貓姐嘛~~~

TOP

返回列表