返回列表 發帖
呢間野,味道 ok,不過…
1.貴
2.Menu 勁多野冇貨
3.份量少得離譜

煎茄子:隻碟勁大,兩條切到得番 1/4 邊打交叉放響上面。$8 我諗風大 d 都吹得起
客家漢堡:割包一小個包住 d 冬菇(佢話冇哂 Portobello mushroom)。又 7-8 蚊
寬條意粉:除左 d 甜到爆既茄汁之外咩料都冇,仲要非常 "el dante"(生呀)!可能小弟 d 牙唔好不過個胃都唔係好頂得順

我就諗唔到理由會再去囉,或者有人(如細食既 OL 們)會 buy 既。

TOP

返回列表