返回列表 發帖

再改造 F-15

落雨天,冇得再試飛 A380,唯有羅 d 舊機開下刀!

今次既幸運兒係同我出生入死已經兩年既 F-15。當初佢只係隻平板機,改下呢樣改下果樣都搞左唔少野,不過一樣咁好飛。

不過機都會老既;底板經過兩年黎無數次既機肚降落已經"林"哂,d 電越飛越大舊,摩打越飛越大食,機身已經想散咁。睇黎今次應該係終極改裝喇!



首先由機肚底板開始,清除中間部分




加上分隔牆




後移槳開孔位
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


加上中央圓底(一塊壓成)、簡易摩打座




延長出氣口




咖啡棒推桿罩,解決推桿震動問題
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

I will keep the CG at the previous position, by moving the receiver and ESC to the front, and the battery as well if necessary

TOP

忙左幾日,post 番 d 進度先

開多一個口,所有電子野都會由機頂裝拆


推桿換上幼鋼絲


裝上摩打,修正開口


冇左中間個大缺口,好睇好多o瓜?


電變響其中一邊入風口




遲 d 會封埋中間摩打對上個位
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

一直都無理會電流同電線粗幼既關係,原來大有學問!

電流與 AWG 關係

各位響接駁電子裝備既時候,有冇留意一下所用既電線有冇足夠既容量俾電子裝備既最大電流通過呢?
電線太幼既話,長時間會導致電壓電流流失、電線發熱、甚至著火既危險!

唔好估估下,利用以下既網上工具確定一下喇。

AWG 電流對照表:
http://www.powerstream.com/Wire_Size.htm

冇粗電線但係又唔想買?結合各種 AWG 線最大電流計算機:
http://home.hiwaay.net/~rgs/awgcalculator.html




小弟用既係舊電腦供電拆落黎既電線;只係 20 AWG,最多只夠行 11A。計算過之後係需要 3 條並連變成 15 AWG,最大電流 28A。



9 條延長線塞埋一堆一定好亂,試一下紮辮既方式
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

電池放得不夠前…


直線速度不錯,不過要不時壓機首,一轉彎機首就抬得更嚴重。最後的 flat spin …慘!
其實應該先降落再調較 CG 再試飛。




只是甩了頭,走運了

  
電池位置要挖深一點


用木條補強

  
哈哈又多了一道疤痕
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

終於成功啦



天氣突然轉好過來,在日落之前趕快吃完晚飯,衝到公園來一個…
將電池移前一寸之後,終於可以正常飛行和滑翔!太感動了
不過感覺總是怪怪的;動作大一點機身就抖一下,而且見天色開始變暗,於是飛了幾個圈就降落。
一看乖乖不得了…



一邊尾舵推桿甩了出來也能飛!太走運啦
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

多謝,歡迎大家一齊飛

TOP

返回列表