註冊
登錄
論壇
加入老友記Facebook
八通大溫
食在大温
老友聊天
大溫投訴
老友記廣告服務
大溫突發事故報料區
搜索
幫助
purple
greyish-green
blue
violet
gray
red
brown
pink
orange
green
blue_8qGP
Canucks2
私人消息 (0)
公共消息 (0)
論壇任務 (0)
系統消息 (0)
好友消息 (0)
帖子消息 (0)
應用通知 (0)
應用邀請 (0)
溫哥華老友記討論區
»
興趣區
» 再改造 F-15
返回列表
發帖
saotome
發短消息
加為好友
saotome
當前離線
UID
92
帖子
378
精華
0
積分
3209
投入
1544
誠信
0
金錢
160 元
閱讀權限
30
在線時間
643 小時
註冊時間
2007-11-29
最後登錄
2013-11-13
幾好老友 (中級)
1
#
跳轉到
»
倒序看帖
打印
字體大小:
t
T
發表於 2010-9-13 22:33
|
顯示全部帖子
再改造 F-15
改造
落雨天,冇得再試飛 A380,唯有羅 d 舊機開下刀!
今次既幸運兒係同我出生入死已經兩年既 F-15。當初佢只係隻平板機,改下呢樣改下果樣都搞左唔少野,不過一樣咁好飛。
不過機都會老既;底板經過兩年黎無數次既機肚降落已經"林"哂,d 電越飛越大舊,摩打越飛越大食,機身已經想散咁。睇黎今次應該係終極改裝喇!
首先由機肚底板開始,清除中間部分
加上分隔牆
後移槳開孔位
附件:
您需要
登錄
才可以下載或查看附件。沒有帳號?
註冊
收藏
最新情報
Ebates.ca: Join Now! Get 3.0% Cash Back on all your Groupon purchases!
ING DIRECT:開設戶口可獲 $25 獎金
saotome
發短消息
加為好友
saotome
當前離線
UID
92
帖子
378
精華
0
積分
3209
投入
1544
誠信
0
金錢
160 元
閱讀權限
30
在線時間
643 小時
註冊時間
2007-11-29
最後登錄
2013-11-13
幾好老友 (中級)
2
#
發表於 2010-9-16 22:15
|
顯示全部帖子
加上中央圓底(一塊壓成)、簡易摩打座
延長出氣口
咖啡棒推桿罩,解決推桿震動問題
附件:
您需要
登錄
才可以下載或查看附件。沒有帳號?
註冊
TOP
saotome
發短消息
加為好友
saotome
當前離線
UID
92
帖子
378
精華
0
積分
3209
投入
1544
誠信
0
金錢
160 元
閱讀權限
30
在線時間
643 小時
註冊時間
2007-11-29
最後登錄
2013-11-13
幾好老友 (中級)
3
#
發表於 2010-9-17 08:36
|
顯示全部帖子
I will keep the CG at the previous position, by moving the receiver and ESC to the front, and the battery as well if necessary
TOP
saotome
發短消息
加為好友
saotome
當前離線
UID
92
帖子
378
精華
0
積分
3209
投入
1544
誠信
0
金錢
160 元
閱讀權限
30
在線時間
643 小時
註冊時間
2007-11-29
最後登錄
2013-11-13
幾好老友 (中級)
4
#
發表於 2010-9-20 21:54
|
顯示全部帖子
忙左幾日,post 番 d 進度先
開多一個口,所有電子野都會由機頂裝拆
推桿換上幼鋼絲
裝上摩打,修正開口
冇左中間個大缺口,好睇好多o瓜?
電變響其中一邊入風口
遲 d 會封埋中間摩打對上個位
附件:
您需要
登錄
才可以下載或查看附件。沒有帳號?
註冊
TOP
saotome
發短消息
加為好友
saotome
當前離線
UID
92
帖子
378
精華
0
積分
3209
投入
1544
誠信
0
金錢
160 元
閱讀權限
30
在線時間
643 小時
註冊時間
2007-11-29
最後登錄
2013-11-13
幾好老友 (中級)
5
#
發表於 2010-9-22 20:54
|
顯示全部帖子
一直都無理會電流同電線粗幼既關係,原來大有學問!
電流與 AWG 關係
各位響接駁電子裝備既時候,有冇留意一下所用既電線有冇足夠既容量俾電子裝備既最大電流通過呢?
電線太幼既話,長時間會導致電壓電流流失、電線發熱、甚至著火既危險!
唔好估估下,利用以下既網上工具確定一下喇。
AWG 電流對照表:
http://www.powerstream.com/Wire_Size.htm
冇粗電線但係又唔想買?結合各種 AWG 線最大電流計算機:
http://home.hiwaay.net/~rgs/awgcalculator.html
小弟用既係舊電腦供電拆落黎既電線;只係 20 AWG,最多只夠行 11A。計算過之後係需要 3 條並連變成 15 AWG,最大電流 28A。
9 條延長線塞埋一堆一定好亂,試一下紮辮既方式
附件:
您需要
登錄
才可以下載或查看附件。沒有帳號?
註冊
最新情報
Ebates.ca: Join Now! Get 3.0% Cash Back on all your Groupon purchases!
ING DIRECT:開設戶口可獲 $25 獎金
TOP
saotome
發短消息
加為好友
saotome
當前離線
UID
92
帖子
378
精華
0
積分
3209
投入
1544
誠信
0
金錢
160 元
閱讀權限
30
在線時間
643 小時
註冊時間
2007-11-29
最後登錄
2013-11-13
幾好老友 (中級)
6
#
發表於 2010-9-26 20:13
|
顯示全部帖子
電池放得不夠前…
直線速度不錯,不過要不時壓機首,一轉彎機首就抬得更嚴重。最後的 flat spin …慘!
其實應該先降落再調較 CG 再試飛。
只是甩了頭,走運了
電池位置要挖深一點
用木條補強
哈哈又多了一道疤痕
附件:
您需要
登錄
才可以下載或查看附件。沒有帳號?
註冊
TOP
saotome
發短消息
加為好友
saotome
當前離線
UID
92
帖子
378
精華
0
積分
3209
投入
1544
誠信
0
金錢
160 元
閱讀權限
30
在線時間
643 小時
註冊時間
2007-11-29
最後登錄
2013-11-13
幾好老友 (中級)
7
#
發表於 2010-9-28 19:23
|
顯示全部帖子
終於成功啦
天氣突然轉好過來,在日落之前趕快吃完晚飯,衝到公園來一個…
將電池移前一寸之後,終於可以正常飛行和滑翔!太感動了
不過感覺總是怪怪的;動作大一點機身就抖一下,而且見天色開始變暗,於是飛了幾個圈就降落。
一看乖乖不得了…
一邊尾舵推桿甩了出來也能飛!太走運啦
附件:
您需要
登錄
才可以下載或查看附件。沒有帳號?
註冊
TOP
saotome
發短消息
加為好友
saotome
當前離線
UID
92
帖子
378
精華
0
積分
3209
投入
1544
誠信
0
金錢
160 元
閱讀權限
30
在線時間
643 小時
註冊時間
2007-11-29
最後登錄
2013-11-13
幾好老友 (中級)
8
#
發表於 2010-9-29 18:47
|
顯示全部帖子
多謝,歡迎大家一齊飛
TOP
返回列表
[收藏此主題]
[關注此主題的新回復]
[通過 QQ、MSN 分享給朋友]