shutterbug 當前離線
非常老友 (高級)
TOP
原帖由 utopia 於 2008-6-6 19:43 發表 老友記就好似admin 個仔﹐個仔有自己想法﹗ 個阿媽就做0的自以為﹐對阿仔好既事﹗ 結果就甘逼到個仔自殺﹗ 可惜﹐見到溫哥華唯一香港人既網站倒閉﹐我真係無野好講﹗ Lancer, 泉下有知﹐你聽到我講咩﹐你去開返個自己0既 forum la! ...