Does your friend even know what the de facto referendum is about? What the issue at hand is? Is he ...
Lik 發表於 2010-5-17 15:24 
我只知道佢地一向係泛民既支持者, 對民主有一定程度上既訴求. 不過今次, 佢地都唔滿意社民連同公民黨今次既變相公投. 我quote下佢地既意見比大家參考下:
MJJ and Friends A, B, C:
A: 當今天的投票率偏低時, 泛民議員又是否會重新審視民意,檢討民主的真正意義?
B: 唔會, 佢地只會話比人打壓...
A: 民主的真正意義是包容和尊重民意,一步到位式的民主改革真的對香港有利?議員動輒就辭職迫選民表態,那還選議員幹甚麼?
MJJ: 其實香港人都幾可憐, 今次泛民擺到明係想爭取普選同廢除功能組別, 而d 市民都唔去投票, 唔通香港人真係咁喜歡小圈子選舉嗎?... 唉...
B: 只係睇唔過眼佢地用咁手法迫人投票.... 投左票又可以改變到d咩? 香港係城市, 唔係國家, 唔好搞港獨...
A: 民主本身是好的事情,但是不理會政治現實,硬要一步到位式'的爭取就不是普遍香港人所認同的方法,也非明智的做法.為何不先行出一小步,慢慢地理性地討論和爭取?
MJJ: 我覺得班泛民已經去到一個忍無可忍既地步. 一個又一個律師, 都不計較被人指罵, 就係為左香港既民主, 我覺得佢地絕對係對香港既民主有貢獻.
當然, 出左班掟蕉既議員, 佢地真係好激進, 不過, 對於佢地黎講, 呢d 都只係一個手段, 因為佢地覺得民主派一向施文既作風係唔work, 仲會比人烚. 既然比人烚, 點解唔大聲d, 起碼等d 人知道自己唔係好蝦.
A: 但是如果主流民意是希望循序漸進而泛民議員又視而不見,聽而不聞...那在他們來說民主又是甚麼?既然他們想全香港人表態,那今天我們已經表態了,他們是否仍繼續爭取2012年雙普選?還是可以先協妥一下,帶領香港向前走一步?香港不是只有普選一個問題,有普選也不可以解決所有問題...既然他們是律師,就應該尊重基本法.我從來不覺得誰在烚他們
MJJ: 民意並唔係想乜野循序漸進, 如果真係循序漸進, 點解要搞一個區議會議員既立法會議席? 咁樣同小圈子特首選舉有乜分別? 點睇到係循序漸進呢?
2012 雙普選, 擺到明一定唔work 啦, 班泛民係唔想自己既底線比人越踩越遠, 唔通真係要2047先有普選? 而家既香港政制, 根本就係一個假民主, 就算立法會果30個民選議員通過左d 野, 大部分都過唔到小圈子既功能組別, 好似玩咁...
路人甲: 循序漸進就等於見步行步? 過了2012才傾2017..到時又拖下拖下..2047都唔會有野睇....
A: 再繼續下去,那怕真的要等到2047
路人甲: 哈哈...其實你每天上班..都會經歷.."見步行步..過左今次至算啦."的情況...你感到有多可怕呢?
MJJ: 其實因為香港人已經慣左呢個見步行步既人生, 所以對香港政府既民主政策唔係太大抗拒. 事實上, 香港不斷被大陸拉著鼻子走, 所謂既基本法, 只係大陸統治香港既工具, 港人治港暫時黎睇只係一個空談.
B: 嘩, 公事靜ying ying, 估唔到呢到咁有火. MJJ, 民主係少數服從多數, 如果唔係唔叫民主. 眼見咁低O既投票率, 民調都唔支持今次補選, 咁佢地強行補選, 就係反民意, 反民主!!! 佢地唔好叫泛民, 只可以叫自己反對派!!!
MJJ: "民主係少數服從多數, 如果唔係唔叫民主", 冇人話唔服從多數, 你班人唔去投票, 就即話代表乜野? 你咁做唔係代表你表左態, 只係代表你連態都唔表, 根本冇去表達自己既意見乍... 如果你唔like 佢地既idea, 你唔應該唔投票, 而係應該去投反對票.
B: MJJ, 沒有反對票的, 只有廢票... 但反對派對廢票會有唔同解讀, 又會推高個投票率, 比反對派理解為支持公投. 所以為左唔支持公投, 我選擇唔投票... 唔投票都係一種表態黎架...
C: MJJ,好耐冇見,一見面就同你打對台。我都係支持吾投票既
C: 因為實在太吾認同佢地既做法。吾投票其實已經表達左我既意見,就係吾認同佢地。我相信咁低既投票率已經反映左大部份人都有相同既唸法。希望佢地睇清楚民意,吾好話比人打壓。
MJJ: 咁我只想講, 如果你唔贊成公投, 的而且確係應該唔投票, 但如果你係唔認同廢除功能組別同盡快落實普選, 你應該投反對票(即唔投果d 政綱係廢除功能組別同盡快落實普選既候選人), 如果支持廢除功能組別同盡快落實普選, 就應該投佢地 or 支持廢除功能組別同盡快落實普選既候選人.
當然, 香港根本冇公投法, 就算真係投出要廢除功能組別同盡快落實普選, 都唔代表政府要follow. 但試問除左呢個方法, 仲有乜野辦法可以令全港市民一齊表演自己既意見呢? 泛民只好利用補選既制度既漏動, 去同政府玩一鋪.
B: MJJ, 08年有一百五十萬人投左票, 宜家只有五十萬. 五十萬中未必個個投比反對派. 民意咁清楚, 大多數人唔支持公投, 咁都叫唔係多數人?
補選係無反對票的, 唔想擇陳淑莊, 但其他人更不知所謂, 如果夾硬投, 最後只有投廢票. 如困有反對票, 我第一個投, 唔支持今次公投.
上次同你傾開你都唔係話咁支持, 做咩突然咁右呀?
B: MJJ, 唔同意你個講法. 補選同公投係兩樣野. 例如九龍東兩個候選人都支持廢除功能組別同盡快落實普選, 咁反對的市民又有何選擇呢?
A: 兄弟們,不要勞氣,民主不就是應包容不同人的意見嗎?不投票不代表不要民主,也不是認同功能組別.只是民主本身就是要平衡社會各方的利益和意見.我不明白的是點解一定要立刻決定全廢和不廢,又點解一定要係2012而唔可以循序漸進?既然兩年前已經選了泛民代表我們入議會爭取,為何現在要花多一億多去迫選民去選多次?如果老是互不妥協,原地踏步,那恐怕一百年後也不會有普選. |